понеділок, 23 травня 2016 р.

Відгуки на фільм Їржі Стейскала

Документальний фільм " Яма" переглянуло чимало тернополян. Приємно, що напредодні показу на Тернопіллі перебував режисер - Їржі Стейскал у рамках Мандрівного фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA в Тернопільській області. І хоч фестиваль завершився - відгуки глядачів продовжують надходити.


Цей фільм мені дуже сподобався. Під час перегляду цього фільму ми задумуємось над своїм життя і починаємо цінувати те, що в нас є. Кожна людина бореться за своє життя, за клаптик землі, де вона народилась і старається відстоювати свої права щоб там не говорили чи не думали про неї люди. Для цієї жінки Наташі були не найважливіші гроші, а цінність була  у тому щоб у неї були здорові діти і було синє небо над головою. 
Лілія

Фільм «Яма» є досить цікавим. В ньому автор показує боротьбу простого народу за свою землю. Він є досить актуальний на сьогодення.

Мені довподоби даний фільм, тим що там люди боряться за свої права

Досить непоганий фільм. Зацікавив мене.

Фільм супер. Валя

Дуже приємно що наше місто бере участь у такому важливому для суспільства фестивалі, адже люди можу звернути увагу на важливі питання, дякую організаторам. Головна героїн «Ями» вражає своєю незалежністю духу; навколо себе вона сформувала таку собі комуну зі своїми правилами. Фільм дуже щирий і викликає емоції та захоплення.

Фільм цікавий різносторонній. Дуже яскраві герої. Вражає боротьба жінки! Наскільки її хватить? Чи варто провести все життя в боротьбі, а може це і є сенс, саме для головної героїні?! Іра, бібліотекар

Я щаслива що подивилась цей фільм , він приніс мені багато корсного. Дякую. Катя, студентка ТНЕУ юридичного факультету.

Фільм про те як кожна людина шукає своє місце в світі. Катерина, студентка.

Цей фільм сподобався мені через позицію головної героїні. Щирість пронизує фільм. Можливо життя не у найкращих умовах, але коли сім*я разом на своїй батьківщині це найбільше щастя. Дякую за можливість глянути цей фільм. Лілія

Фільм дуже сподобавс оскільки він про життя. Життя родини яка бореться з проблемами, недивлячись нінащо. Чессно, не очікувала, що буду в захваті від перегляду. Дійсно хочеться подивитись продовження, якщо воно буде, і взнати чим все завершиться. Еля
Мені дуже сподобався цей фільм бо він про просту українську сім*ю, яка боролась за свої права, за свій дім. І навіть через великі перешкоди головна героїня Наталя боролась за все що їй належить. Сім*я завжди була щасливою не зважаючи ні на що. Люда

Гарний фільм, в якому яскраво виражені людські цінності, любов до своєї Батьківщини, своїх дітей, а також сенс людського життя. Головна героїня справжній боєць, на все дивиться оптимістично. Ліля

Дуже ціккавий, життєвий фільм. Історія вразила. Цікавий і захоплюючий сюжет. Люди хочуть боротись і відстоювати свої права. В наш час це дуже важливо. Віка

Фільм мені дуже сподобався, він дійсно спонукає людину переосмислити своє життя, життєві цінності. Головна героїня – це посуті втілення мужності не побоюсь цього слова, сміливості, стійкості. Людина, яка дійсно заслуговує отримати те за що бореться.

Мене цей фільм вражає умовами головних героїв. Як вони до кінця відстоюють свою землю на якій живуть і не збираються звідти іти. Андрій.

Мене цей фільм вразив, я побачила багато життєвих ситуацій, він зацікавив мене. Ці 2 години пройшли немов 15 хв. Дивлячись його я багато зрозуміла для себе. Дуже вдячна за можливість перегляду. Янас

Мені сподобався цей фільм . в ньому зоображена боротьба за права.

Цей фільм мені дуже сподобався, завтавляє задуматись про багато речей. Інна

Фільм сподобався, тому що, в ньому яскраво показаний приклад, як слід відстоювати свої права і радіти кожному дню, радіти простим речам. Для головної героїні ця боротьба була сенсом життя. Вона з посмішкою та оптимістично про це говорить. Також цей фільм мені нагадує повість О. Кобилянської «Земля»

Мені цей фільм сподобався глибоким смислом. Мене вразив сильний характер жінки. Її оптимізм. Але тут є і негативний момент, вона не розуміє бажання дітей жити краще, а не в тому мусорі як живе вся ця сім*я. Яна

На мою думку сім*ї потрібно змінити свої погляди і переїхати з того місця і житив  квартирі. Фільм непоганий але цю сім*ю я не підтримую. Перегляд виявився досить важким психологічно. Пиріг П.

Фільм про реальні події який надихає на зміни. Було б у нас побільше таких людей боло б набагато краще в нашій країні. Думаю нам варто повчитись захищати свої домівки та країну. Євгенія

Мені сподобався цей фільм тому, що висвітлено проблеми, які можуть виникнути або виникають у будь-якої людини. Побачити на прикладі як потрібно відстоювати свої права, свою землю. Дякую за чудовий перегляд. Наталя.

Цей фільм вразив мене тим, що незважаючи на життєві ситуації і можливості люди проживали у своєму домі, який був побудований іще їхніми батьками. І навіть після всіх подій вони намагались його відновити , прикладали зусилля та боролись засвоє житло. Маша


Перегляд фільму заставив задуматись над цінностями життя , та цінувати те що ми маємо. Часто люди забувають про це маючи все що їм потрібне для життя.також висвітлені проблеми нашого суспільства. Кожен сам вибирає свій шлях.

Немає коментарів:

Дописати коментар